اون وقت چي؟
تاريخ : یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, | 16:35 | نویسنده : meisam

باور نكن تنهاييت را.من در تو پنهانم تو در من

از من به نزديكتر تو . از تو به تو نزديكتر من . . .

باور نكن تنهاييت را . تا يكدل و يك درد داريم

تا در عبور از كوچه عشق بر دوش هم سر ميگذاريم . . .

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مهرنوش
ساعت13:13---28 مرداد 1392
سلام من میخواستم پیشنهاد لینک بدم دیدم لینک کردی شما منو منم لینکت کردم منتها با همین عنوان poems mvلینکت کردم دیدم بعضی عنوان عاشقانه لینک کردن میخوام ببینم درست لینکت کردم؟
پاسخ:.
پاسخ:اره درست لينك كردي عزيزم

لیلا
ساعت18:54---27 مرداد 1392
من عاشق وبتم
پاسخ:ممنون گلم.منم همينطور


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: